Murid Biadab Carut Guru Dari Belakang Dan Viralkan… Merdekakah kita?

Murid Biadab Carut Guru Dari Belakang Dan Viralkan… Merdekakah kita?

Sekarang gambar ni tengah up dekat laman sosial..ibarat kupu-kupu malam bertebangan mencari mangsa nya..

Debu-debu melayang
Keras menyambar malam
Di tengah-tengah kota
Di bawah cakrawala

Sori..ternyanyi pulak..

Budak-budak zaman sekarang ni..kecoh betul lah..sudah lah bengap..suka-suka hati menyumpah cikgu korang..mana-mana yang rasa belum habis spm tu..belum 18 tahun..gua nak cakap 1 benda je lah..

Korang nak cakap cikgu korang babi ke..bodoh bahlol bangang biadap ke..celaka..gampang..yahudi ke..korang cakap lah..tu hak korang..mulut korang..korang sumpah cikgu tu macam mana pun..takde kesan pun pada cikgu tu..

25hb tiap bulan..pergi bank..ambik duit gaji..korang yang menyumpah cikgu tu..apa yang ada..ilmu tak berkat..masa depan gelap..sekali je cikgu menyumpah korang..mereput lah korang dalam neraka..

ni satu lagi gambar generasi emas kita ni… MERDEKA!

Gua dulu nakal jugak di sekolah..tapi respect pada cikgu tetap ada..alhamdullillah gua berjaya sekarang mengemudi orang bangang untuk like page gua..terima kasih cikgu..

Sumber: Sukanstar

Komen Paklong: Tengok gambar diatas kemudian tengok kelaku anak-anak sekarang di luar rumah kita kemudian tengok pulak kelaku anak-anak kita sendiri dalam rumah, anda rasa merdeka kah kita? Masa zaman dulu ada tak musibat biadab dalam bilik darjah berleluasa? masa zaman dulu ada tak guru dipandang hina sampai boleh di carut dari belakang? masa dulu ada tak anak-anak bermentaliti pelacur yang tumbuh mekar di serata negara? sayangi keluarga anda jaga anak-anak anda, jangan sampai jadi macam yang paklong tunjuk ni. Buat malu keturunan 🙁

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *