Ini Rupanya Sebab APPLE Tak Keluarkan iphone 9, Terus lompat ke iphone X

Ini Rupanya Sebab APPLE Tak Keluarkan iphone 9, Terus lompat ke iphone X

Sebelum ni apple telah pun melancarkan iPhone 8 dan memperkenalkan iPhone generasi baru iaitu iPhone x yang juga di kenali sebagai iPhone 10. Banyak komen komen dari natizen ada yang setuju dan ada jugak yang mula melenting.

Yang jadi misterinya kenapa dari iPhone 8 terus meloncat ke iPhone 10? Mana perginya iPhone 9? Tak takut jadi macam Samsung yang langkau Samsung Galaxy 5 ke 7 dah terus meletup? hehhe

Ada banyak juga spekulasi yang keluar kenapa tiadanya iPhone 9. Namun bagi pihak apple sudah tentunya mereka mempunyai alasan tersendiri.

Berikut mungkin antara sebab hilangnya iPhone 9 dari keluarga Apple…

1. Strategi pemasaran. Katanya sebab x nak iphone 8 rasa ketinggalan disebabkan pelancaran pada masa yang sama. Bila keluarkan iPhone 9 dan 8 sekali gus sudah pasti irang ramai akan beli iPhone 9 berbanding iPhone 8. Sebab itu iPhone X di keluarkan.

2. iPhone 8 (ate) iPhone 9. Sebab tu iPhone 9 tak der. haha ini lawakkkk

3. Mengikut jejak langkah Windows yang keluarkan Windows 10 selepas Windows 8.

4. No 9 x der ong katanya. Tapi aku suka je no 9.

Haha. Macam – macam kan. entahlah. Bagi aku iPhone X pun boleh tahan dah nama. Mungkin lepas ni akan keluar iPhone XYZ dah macam Sony dah.

So mereka yang beli iPhone 8 tak perlu risau akan ketinggalan sebab iPhone 9 tak ada. Walaubagaimana pun harga iPhone X memang gila-gila punya harga…

Sumber: Rileklah.com

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *